Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 vraagjes over de samsung D500

  • Ylanka van hout

    Hallo

    ik heb twee vraagjes over de samsung D500. ik heb hem sinds 2 weken met abbonement van vodafone live. als ik mijn headsetje aansluit en iemand belt mij dan hoor ik alleen de telefoon overgaan. maar je moet hem toch ook in je headsetje kunnen horen de melodie beltoon. ( voor bijvoorbeeld als je ergens bent waar ze je telefoon niet kunnen horen) ik ben al bij vodafone zelf geweest maar die kon me niks vertellen. ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

    En wie van jullie gebruikt de email functie van de samsung D500? En kan je ook alleen maar de instellingen erin zetten van je bijv. Chello of hotmail. account maar dat je alleen emails kan verzenden maar niet kan ophalen.? kan dat ook met hotmail wie weet daar dan de instellingen van? van chello weet ik ze zelf wel. ik hoop op bruikbare reacties van jullie.als ik iets voor jullie kan doen moet je het maar vragen. mail me even hierover terug als je het weet.

    groetjes van Ylanka

  • ismail

    ik heb een d500 maar op de achter grondstaan aan de linker kant een balk met snelkoppelingen