Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MMS Samsung D500 Tmobile

  • miertje

    Hallo ik heb deze week mijn abo omgezet van orange naar Tmobile dus mijn tmobile sim zit nu in mijn D500. Alles werkte perfect maar aangezien tmobile service nogal achter loopt met instellingen etc op hun site kan ik ze niet toezenden naar mijn gsm.

    Wie weet de instellingen van MMS en evt Email van T-mobile voor een Samsung D500? Instellingen voor wap heb ik wel goed gekregen maar MMS wert niet :-(

    Heb al geprobeerd 1 naar mezelf te sturen maar helaas lukt nie.

  • Mjeppo

    Hoi Miertje, ik heb ook even moeten zoeken, maar via de site van Samsung kan het wel! Kijk maar even: http://nl.samsungmobile.com/sg/OTAConf_MMS.jsp

    Groetjes

  • E

    Ik heb een Mobiel CV 65 Vodafone. Nu heb ik een simkaart van T-mobile in. Ik wel graag de MMS en de Instellingen en Wap. Ik heb alles geprobeert, maar het lukt niet. Er komt te staan pagina 404 niet gevonden. Als ik het vraag en er wordt naar mij mobiel gestuurt komt het niet binnen. Hoe komt dit en wat moet ik doen. Alvast bedankt.