Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WAP instellingen D500

  • john

    Kan iemand mij vertellen hoe ik het volgende probleem moet oplossen, want KPN kan het nl. niet!!!!!

    Heb sinds kort een Samsung D500 gekocht, en zou graag willen wappen maar dit kan dus niet met mijn provider KPN Hi30 abonnement.

    Kan dus wel MMS, maar GPRS of via GSM inloggen lukt op geen enkele manier, en ik heb er al wel 1000 uitgeprobeer.

    HELP!!!!!!

    mijn dank is groot.

    JD

  • Arjen

    Precies hetzelfde probleem.

    Dit schijnt inderdaad dus niet te kunnen, kijk maar eens op www.gin/nl/wap, probleem ligt bij KNP. Ik heb hier al over gemaild met KNP en hun bevestigen dit, echter denk ik dat dit niet op korte termijn opgelost zal worden.

    Doe net als ik maar een klacht mail/brief, want dit zuigt!

    PS: O ja het antwoord van KPN kijk op wap.startpagina.nl voor een andere WAP provider. Goede service NOT!!!

    gr Arjen

  • Mick

    Probeer eens www.geluidje.nl en dan links wap.

    Het werkt bijna zeker. Mocht het niet lukken mail dan even.

    www.geluidje.nl

    - ringtones

  • John

    Daar staat de D500 niet tussen, en je kan dan alleen inbellen en niet GPRS of zie ik dat verkeerd? in ieder geval bedankt

  • Stefan

    Heb precies hetzelfde probleem.. Echt klote is dit en KPN doet er weinig aan of kunnen er weinig aan doen. Je wordt gewoon doorgestuurd naar wap.startpagina.nl….

    Ik heb nu wel een aardige, tussentijdse, oplossing gevonden! Je moet naar www.tutch.nl gaan. Daar staan veel toestellen van Samsung, echter niet de d-500. MAAR: je kunt door te kijken bij de andere toestellen van samsung de gegevens vinden. Staat ook op de site aangegeven. Ik heb volgens mij bij de c-100 en E-700 gekeken. Het wijst zichzelf!!

    Laat even weten of het is gelukt bij jullie: http://www.tutch.nl/wapalleeninstellingen.asp

    Gr Stefan

    ps. Als jullie betere oplossingen hebben dan hoor ik het graag!

  • Mick

    Kies dan even algemene instellingen op onze site en niet zoeken naar

    het toestel. Het moet nog getest worden etc….

    www.geluidje.nl

    - ringtones

  • Marije

    Hallo allemaal,

    Heb ook probelemen gehad met wappen. Heb geen abonnement bij KPN, maar wel alle instellingen die bij een abonnement van Orange horen. Kijk hiervoor bij het onderwerp: “WAP Samsung D500 & Orange??” Misschien hebben jullie er iets aan… En voor Mick: misschien kan je de instellingen op de site www.geluidje.nl zetten??

    Groetjes,

    Marije

  • Mick

    Hallo,

    Ik zal het doorgeven hier. Komt in orde. Bedankt voor de tip ;)

  • pi@

    via www.gsmtool.tk naar helpdesk.dan naar veel gestelde vragen, en dan naar wap instellingen.

    ik heb zelf kpn maar moest hem op vodafoon instellen, en het staat er stap voor stap beschreven en het werkt perfekt.

    lang leve kpn!!! hahahahha

  • giegel

    Ik heb het zelfde probleem, kan wel mms'en maar niet wappen.

    Ben naar de winkel geweest en de technishe helpdesk is er nu mee bezig, en ik krijg morgen een telefoontje een zou ie moeten werken als dit niet zo is dan krijg ik een nieuwe telefoon, dan scheint het aan de software te liggenjohn schreef:

    >

    > Kan iemand mij vertellen hoe ik het volgende probleem moet

    > oplossen, want KPN kan het nl. niet!!!!!

    >

    > Heb sinds kort een Samsung D500 gekocht, en zou graag willen

    > wappen maar dit kan dus niet met mijn provider KPN Hi30

    > abonnement.

    >

    > Kan dus wel MMS, maar GPRS of via GSM inloggen lukt op geen

    > enkele manier, en ik heb er al wel 1000 uitgeprobeer.

    >

    > HELP!!!!!!

    >

    > mijn dank is groot.

    >

    > JD