Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wappen met een LG3100?

  • marianne

    Goeiemiddag!

    Ik heb sinds twee dagen een nieuw telefoontje (een LG3100, een GPRS-toestel) met heel veel mogelijkheden. En dat bij een heel goedkoop Orange-abonnement! Ik wil nu graag weten hoe ik polyfone beltonen en gekleurde wallpapers kan binnenhalen en opslaan, en aangezien dat d.m.v. wappen moet, zal ik me daarin moeten verdiepen. Ik ben een uurtje geleden bij de Orange-shop geweest, om te vragen of ze mij daarmee konden helpen. Maar tot mijn verbazing zei de verkoper, dat ze deze specifieke telefoon helemaal niet in het assortiment hebben (ik heb het abo bij BCC afgesloten), en dat deze telefoon niet door Orange wordt ondersteund!!! Ik kán er dus niet eens mee wappen - volgens de beste man. Ik zit nu dus met een telefoon met heel veel mogelijkheden, die ik helaas niet kan benutten. Ik vind het een kulverhaal. Dat zou toch helemaal te gek zijn voor woorden!

    Ik heb net naar de Orange-site gemaild, en hoop gauw een antwoord te krijgen. Maar ondertussen baal ik als een stekker. Is er hier iemand die mij uit de brand kan helpen? Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groeten, marianne

  • Geluidjeâ„¢.nl

    Je kan altijd met de wap instellingen van Telfort wappen.

    Deze instellingen zijn geschikt voor elke gsm.

    www.geluidje.nl/wap.php

    Met vriendelijke groeten,

    www.geluidje.nl

    - Ringtones