Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nokia 7110 of Siemens s35 ???

  • Gijs Verhoeven

    Hoi,

    Ik wil binnekort een gsm met wap mogelijkheid gaan kopen welke raden jullie aan?

    M.V. Groet Gijs

  • gsm

    siemens s35

  • DazZ

    Ik heb zelf de s35 en die bevalt perfect. Wap werkt prima icm met dutchtone all-in, wanadoo lite en Ericsson gateway. zie ook room33.com en http://www.wapped.nl/produkten/siemensS35/

    gr. DazZ

  • marie

    ff wachten met kopen. Ericsonn komt zeer binnerkort met betere toestellen welke een groter scherm hebben wat ook als personal organizer gebruikt kan worden. Ze hebben vertraging door brand bij philips.

    Een nadeel wat gemeld wordt van de siemens is dat de schermpjes vaak breken of beschadigd raken. Maar ook siemens komt met nog betere toestellen binnenkort. Trouwens WAP draait pas grootschalig en dat je echt er wat aan heeft over 1 a 2 jaar, maar in azie waar ze voor lopen is SMS met meer mogelijkheden groter dan WAP.

  • Koen

    Beste Dazz,

    Zou jij mij haarfijn kunnen uitleggen hoe ik mijn WAP mogelijkheid op mijn S35i kan benutten omdat dit mij tot op heden niet is gelukt!!!!

    Ook ik heb eenzelfde telefoon en een Dutchtone abonnement.

    Ik zou graag willen weten wat ik allemaal nodig heb en waar ik alles kan regelen.

    Mocht dit allemaal mogelijk zijn dan alvast HARTSTIKKE bedankt!

    Tank U

  • tak

    hee,, werkt die bij jou wel wappen?? bij mij doet ie het niet.. ik heb ook een s35i, geweldige mobieltje.. maar jammergenoeg krijg ik hem niet aan het wappen.. ik heb ook een dutchtone all in 60 abo.. de instellingen heb ik volgens die site ingesteld maar ik krijg iedere keer de foutmelding .. netwerk reageert niet.. ik probeer met de account van myweb in te bellen.. help me.. ik wil ook mee wappen.

    groetjes

    tak