Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Siemens C35 en Libertel

  • jos charko

    Hoi ,

    Volgens een de ene aanbieder is er geen mogelijkheid om prepaid te wappen.

    Volgens 2 andere aanbieders zou de Siemens C35 geschikt zijn om prepaid te wappen via Libertel.

    Echter , op dit moment zou het ( nog ) niet werken , over een week of 2 wel.

    Er schijnt iets aan de hand te zijn waarom het op dit moment niet werkt.

    De uitleg van de winkeliers was een ietsie pietsie duister.

    Heeft er iemand ervaring met de Siemens C35 en wat is er nu daadwerkelijk aan de hand ?

    Iemand die me kan helpen ?

    Groetjes Jos

  • Ivo Verbeek

    De Siemens C35 kan wappen. Punt uit.

    Of je met een prepaid kan wappen is een andere vraag, die dus los staat van het type toestel.

    Bij KPN kan je volgens mij niet met een prepaid wappen.

    Bij Libertel Open kan je straks wel met een prepaid wappen. Straks zeg ik, omdat Libertel Open vooralsnog Closed is. Met die twee weken zal de winkelier wel bedoelen: over twee weken vind de introductie van Libertel Open plaats. Overigens schijn je nu al met Libertel Open te kunnen wappen (ook prepaid) als je de instellingen weet. Ze zijn wel al in de lucht, maar nog niet voor het grote publiek.

    Daarnaast kun je met je prepaid natuurlijk altijd wappen via een onafhankelijk gateway (dus niet die van KPN of Libertel). Op www.wapped.nl staan daar hele verhalen over. Je belt dan gewoon in bij je eigen internet service provider (bv. zonnet, freeler, xs4all, etc) en gebruikt dan de gateway van wapped.nl.

  • jos charko

    Ivo ,

    bedankt voor je reactie.

    Dit verduidelijkt de zaak enorm.

    Groetjes

    Jos

  • Bob

    Ik heb zelf een S35i, maar via Libertel lukt er niks. Ook via Zonnet niet. Op het moment dat je het IP-adres in moet vullen gaat het niet omdat Zonnet bijvoorbeeld minder nummers gebruikt dan het invoerveld van de Siemens. Er zijn volgens mij ook maar een paar Internet Providers via wie je kunt Wappen (ik heb zelf e-trade, TIP (World-online), en Wanadoo.

    Iemand die me kan helpen met de opzet van dee Gateway opdat ik kan wappen ben ik heel danktbaar!!

    Bob

  • Henk

    Hoi Bob,

    Ik heb zelf de C35i van Siemens maar ook via Zonnet en dat werkt goed.

    IP-adres: 212.072.062.196

    Op 2 plaatsen is er een 0 voorgezet en dan gaat het wel

    IP-aansluiting: 9201

    Succes,

    Henk

    mmm.startmenu.nl

  • michel

    Je kunt wel prepaid wappen met een Siemens C35, niet meer via Libertel Open maar met Libertel Whepp, dat is sinds een paar dagen in de lucht en werkt goed.(www.whepp.nl), op dit moment verloten zij zelf ook de Siemens met prepaid beltegoed op hun site.

  • Arno

    www.whepp.nl is de HTML website van Libertel Whepp.

    Wat is hun WML website om mee te wappen ?

  • zipper

    Dat is dan

    mmm.whepp.nl

    Oke ?

  • zipper

    sorry, maar het moest zijn,

    http://mmm.whepp.nl