Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

StartMenu werkt niet

  • Henk

    Beste mensen,

    Ik krijg berichten van wap-telefoongebruikers dat mijn wap-site niet werkt.

    ( mmm.startmenu.nl )

    Bijv. deze:

    >Ik krijg deze site met geen mogelijkheid geladen. Niet op de Ericsson, met

    >geen van de vier gateways die ik inmiddels gebruik. En ook niet op de Palm.

    >Er is echt iets mee mis.

    Heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?

    Groeten,

    Henk

    mmm.startmenu.nl

  • Ivo Verbeek

    Ten eerste zie ik allemaal , en codes. Daar crashed ie niet op, maar iets schijngedrukt of bolds werkt niet in WML.

    Hij crashed wel op de eerste paragraph die niet wordt afgesloten of de tweede die twee keer wordt afgesloten met .

    En die © gaat ie ook niet vreten, al is het alleen maar om de “&”.

    Tsja, beetje testen zou geen kwaad kunnen. En dat je geen WAP tellie hebt is dan natuurlijk een zwak excuus. Er zijn diverse online browsers (gelon, wapsilon) of offline browsers (winwap, wap toolkit, sdk) te krijgen waarmee je je site ook kan testen.

  • Henk

    Beste Ivo,

    Bedankt voor de hulp!

    De werd inderdaad niet afgesloten en die © heb ik maar weggehaald.

    Verder test ik me suf maar hij crashde bij mij niet met gelon, winwap 2.2, Opera 4.0 beta 6 en wapsilon. Deed ie dat maar wel dan had ik de klacht ook gemerkt.

    Toch ook maar een wap-telefoon kopen.

    Ik hoor graag of het nu wel werkt.

    Groeten,

    Henk

  • Ivo Verbeek

    Yep, nu werkt ie wel.

    En on the subject of testing. Ik gebruik zelf altijd de Nokia WAP toolkit. Een offline browser dus. Beter dan Gelon en Wapsilon. Gratis te downloaden van de Nokia site. Die geeft een resultaat die het best vergelijkbaar met een echte telefoon en ook heel aardig, als er een error komt geeft ie wel een melding, maar toont vervolgens wel de source ! En dat is handig om fouten op te sporen.

  • Henk

    Ivo,

    Bedankt! En voor de tip.

    Henk