Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wap & Prepaid

  • Wouter

    Hoe zit het ook al weer met het wappen via Prepaid telefoons. Ik had zoiets gehoord dat als je prepaid hebt, dat de drager DATA niet werd ondersteund, waardoor je niet kan wappen.

    Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit?

    Kan ik met elke prepaid telefoon wappen?

    Bedankt

    Wouter

  • Koen Hoorelbeke

    Je telefoon abonnement moet inderdaad een data-connectie kunnen ondersteunen ! Hoe dat in de praktijk met prepaid-kaarten gaat weet ik niet … volgens mij kun je het gewoon aanvragen bij je telecom-leverancier …

    Welke telefoon je dan hebt is eigenlijk niet van belang (hij moet uiteraard wel WAP 1.1 ondersteunen …).

    Greetingz,

    Koen Hoorelbeke

    aspdeveloper@wapps.nl

    http://www.wapps.nl/

  • Tom van Gessel

    Bij Libertel is het nu gewoon mogelijk om met een pre-paid kaart te wappen!

    Mvg

    Tom van Gessel

    www.wapunlimited.nl

  • Marck

    Bij Dixons ligt de Siemens C35I met een prepaid pakket van Libertel voor Æ’350,00. Dit is inclusief Æ’45,00 beltegoed. Hiermee kun je wappen. Het is wel nog effe wennen. Succes, Marck

  • Arno

    Ik heb sinds kort (6 aug.) bij Libertel City Point een Siemens C35i gekocht met Libertel IZI prepaid voor Fl. 349,- inclusief Fl. 85,- beltegoed !! (Fl. 40,- extra nog gedurende augustus. Wel de antwoordkaart VOOR 3 sept. opsturen).

    Aanzetten en wappen!! Werkt prima.