Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wel of niet betaald??

  • Wouter

    Hoe kan je zonder een waptelefoon zien of je wel of niet moet betalen voor het bezoeken van een wapsite als je je telefoon gebruikt. Zo heb je de ANP site waarvoor je, als je die bezoekt via de M-info link, moet betalen, maar als je die site bezoekt via wapsilon/gelon gewoon mbv het internet dan kan je die site gewoon bezoeken zonder te betalen. Dit laatste werkt echter weer niet voor de site van de financiëele telegraaf. Die kan ik dus niet laden met wapsilon/gelon, maar hoe kan ik nou bepalen zonder gebruik van een telefoon of je voor het bezoeken van een wapsite met een telefoon moet betalen??

    Bedankt

    Wouter

  • Michael

    Door naar M-info te surfen met je gewone browser. KPN is de enige operator die tot nu toe betaaldiensten aanbied. Information providers die tegen betaling diensten willen aanbieden zijn verplicht om het bedrag dat zij vragen te melden voordat iemand de dienst gaat gebruiken.

    groet Michael

    Kijk eens met een echte waptelefoon bij www.mywaplink.com !

  • Wouter

    Hoi

    Bedankt voor je antwoord.

    Nog een vraagje over mywaplink,.

    Als ik de instructies volg op http://www.mywaplink.com/WebFAQ.asp volg om de un en pw niet meer in te hoeven typen, en ik probeer de site te bezoeken dan krijg ik een error. Ik heb het alleen niet als startpagina ingesteld, maar als bookmark.

    Hoe komt dit, als bookmark moet het toch ook werken?

    Wouter