Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afmeldcode van sms

  • franc van der Aa

    Geachte lezers,

    Ik heb een probleempje, zoals vele andere medenederlanders ontvang ik twee maal per dag een sms en wil dat graag stopzetten. EDOCH ….

    OOIT in een ver verleden heb ik op mijn nokia 7110 met een wap dienst deze sms service ingesteld….. Nu een paar jaar later wil ik van deze service af….van alles al gebropeerd, de verstuurder KPN Mobile helpt me niet 08000507 ook niet, 08000173 ook niet. Op WAP kom ik niet meer de dienst stuurt me geen passcode…….HELLUUP HELLUP. Het gaat om beursinformatie en in het bericht staat geen viercijferige code waar iedereen tot nu toe om vroeg…

    Nogmaals, please help me!!

    Groet Franc mijn dank zal zoet zijn!!!!

  • Mick

    Wap instellingen vind je op mijn site: www.geluidje.nl/wap.php

    Het afmelden: ik zou het niet weten.

    Kun je alle informatie geven die je weet.

    Als je het smsje ziet, kun je naar opties en dan details gaan, dan naar beneden bladeren. Of ga naar het smsje en blader dan naar beneden. Als je geen info geeft dan kan ik je niet helpen. Bij wat heb je je destijds aangemeldt?

    Greetz Mick

    www.geluidje.nl

    Ringtones *)

  • Erik

    Maandagavond heeft Tros Radar hierover een programma uitgezonden. Misschien dat je op hun website de lijst met afmeldcodes kunt vinden.

  • Mick

    Die lijst heb ik ook gemaakt, al tijdje geleden en heel wat koppijn bezorgt.

    www.geluidje.nl/afmelden.php

    Alleen je kan iemand niet helpen als ie nie meer info geeft.

    Greetz Mick

    www.geluidje.nl

    Ringtones *)

  • Mick

    Vanwege het grote aantal klachten over ongewenste smsjes,

    hadden wij een lijst samengesteld met afmeldcodes.

    Vannacht is deze eindelijk af en maakt onze

    lijst de langste lijst met afmeldcodes van Nederland.

    Succes met afmelden!

    Greetz Mick

    www.geluidje.nl

    Ringtones *)

  • rudi

    Beste Franc,

    ik weet niet van wanneer je berichtje is.

    maar ik heb via mijn provider(voda) gehoord dat ik naar de opta moest, en heb daar een klacht ingediend

    En ben terugverwezen naar mijn provider, en de opta heeft namelijk gezegd dat z de provider in alle gevallen de abonnementsdienst stop kan zetten bij die aanbieder waar je geabonneerd bent

    Doen zij dat niet als jij niet via de shortcode af kunt zeggen, zijn zij in gebreke.

    Degene die jou een abonnement aanbiedt op beursinfo is verplicht jou een manier te geven om die abb dienst op te zeggen.

    Doen zij dat ook niet, dan zijn zij ook in gebreke. En , ik heb zelf de machtiging die ik aan mijn eigen mobiele telfoonprovider, ingetrokken.

    dat omdat ik die abonnemenstkosten die buiten mijn eigen 06abonnementskostenbundel vallen(dus vreenmde kosten) niet meer betaal.

    want de provider die ik heb voor mijn 06 moet die vreemde abonnementskosten doorberekenen.

    Een tip: ga naar de opta met je klacht, en trek de machtiging die je hebt verleend om je abb.kosten van je rekening af te laten schrijven in.

    En schrijf Vodafone in die brief, waarom je dat doet.

    Motiveer alle acties met redenen, en geef alle feiten netjes,. met data, en wat je aan verdere acties gaat ondernemen.

    En als laatste vraag je aan j e eigen provider of ze je willen antwoorden, en je aanvraag voor niet-automatisch willen betalen met een acceptgirokaart toesturen willen toegemoetkomen.

    Veel succes ermee.

    Rudi

    franc van der Aa Schreef:

    ——————————————————-

    > Geachte lezers,

    >

    > Ik heb een probleempje, zoals vele andere

    > medenederlanders ontvang ik twee maal per dag een

    > sms en wil dat graag stopzetten. EDOCH ….

    > OOIT in een ver verleden heb ik op mijn nokia 7110

    > met een wap dienst deze sms service ingesteld…..

    > Nu een paar jaar later wil ik van deze service

    > af….van alles al gebropeerd, de verstuurder KPN

    > Mobile helpt me niet 08000507 ook niet, 08000173

    > ook niet. Op WAP kom ik niet meer de dienst stuurt

    > me geen passcode…….HELLUUP HELLUP. Het gaat om

    > beursinformatie en in het bericht staat geen

    > viercijferige code waar iedereen tot nu toe om

    > vroeg…

    > Nogmaals, please help me!!

    > Groet Franc mijn dank zal zoet zijn!!!!

  • Rudi

    die van Frank is al een tijdje geleden zi ik nu.

    Wel voor iedereen die dit leest:

    meldt je bij je mobiele abbonmmentsaanbieder, of welk bedrijf dan ook waar je een abonnement hebt, en klaag.

    En ga naar de opta, en klaag daar ook.

    Dan hoor je wel wat je verrder moet doen

    rudi

  • r.kobes

    hallo met richard .ik heb last van die verveelende wap berichten van 4050.ìk weet niet hoe ik dat moet stop moet zetten . want ik ben mijn code kwijt van dat wap abbomonent van 4050 met vriendelijke groet richard

  • zonder naam

    Mick Schreef:

    ——————————————————-

    > Vanwege het grote aantal klachten over ongewenste

    > smsjes,

    > hadden wij een lijst samengesteld met afmeldcodes.

    >

    > Vannacht is deze eindelijk af en maakt onze

    > lijst de langste lijst met afmeldcodes van

    > Nederland.

    >

    > Succes met afmelden!

    >

    >

    > Greetz Mick

    > www.geluidje.nl

    > Ringtones *)

    waar staaat die afmeldlijst dan?(:D

  • anoniem

    weet u misschien een afmeld code voor 4050? of de afmeld klijst?

    mijn dank zal heel zoet zijjn