Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe wap ik op S35i

  • Koen

    Ik heb een Siemens S35i aangeschaft bij mijn KPN abonnement. Nu blijkt M-info nog niet samen te werken met Siemens toestellen.(op zijn vroegst volgende week is mij verteld)

    Hoe kan ik nu toch wappen zonder van de M-info dienstem gebruik te hoeven maken?

    Coen

  • Koen Hoorelbeke

    Inbellen bij je internet service provider en je gateway instellen op dat van de publieke wap-gateway van Ericsson (195.58.110.201).

    Zou moeten werken. Weet echter wel niet hoe zo'n Siemens in elkaar steekt. Ben wel heel erg benieuwd naar je reacties !!!

    oei, ik zie nu net dat je het over de S35i hebt, en niet over de M35i … voor zover ik gehoord heb, is die WML 1.0 compatible, en niet 1.1 … of vergis ik me ???

    Hoedanook, ik ben benieuwd naar je bevindingen !!!

    Greetingz,

    Koen Hoorelbeke

    aspdeveloper@wapps.nl

    http://www.wapps.nl/

  • mariska

    Siemens S35i Ondersteunt WML 1.1,

  • mariska

    Volgens mij is WAP nog niet echt actueel in Nederland providers zeggen dat dit zo snel mogenlijk gaat gebeuren maar dit is echter nog onder constructie.

    Waar ik dus echt benieuwd naar ben is hoe het echt zit met het wappen op de Siemens. Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dit mogenlijk is via een Duits mobiel nummer a FL 1.35 per minuut maar het fijne weet ik er niet van.

    Veel succes.

  • Ook een Koen

    Evenals andere Koen ben ook ik de gelukkige eigenaar van een siemens S35i, en ook ik wil gebruik maken van de Internet service. Thuis beschik ik niet over internet, alleen op mijn werk en op mijn opleiding. Op www.wapped.nl/produkten/siemensS35/

    staat beschreven hoe je de telefoon moet installeren maar daar wordt bij het instellen het inbelnummer van mijn provider gevraagd en de gebruikersnaam + password. Moet ik nu eerst thuis een aansluiting nemen om te kunnen WAPPEN???

    Of weet iemand hoe het wel kan????

    Of waar ik een dergelijk nummer en password aan moet vragen??

  • Koen Hoorelbeke

    Het lijkt hier wel een verzamelplaats van ‘Koen-en’ (en dan nog met een k wel te verstaan :-).

    Maar om toch te antwoorden op je vraag :

    Je hebt inderdaad een account nodig bij een ISP, alhoewel het ook kan via KPN, maar dan moet je je aangemeld hebben bij M-Info.

    Ben je dat niet, dan heb je inderdaad een inbelaccount bij een provider nodig … Hoeft niks te kosten, tegenwoordig kun je overal gratis internetten …

    Greetingz,

    Koen.

  • Matthijs Meeuwsen

    Is de C35i dat ook?

  • Matthijs Meeuwsen

    Maaruh, heb je daar geen datanummer van je ISP voor nodig dat compatible is met GSM?

  • Koen

    Zelfs de wachtwoorden van M-info zijn nu aangepast voor de S35 en worden verstuurd naar de aanvragers. Het werkt nu perfect! Er zijn zelfs meer diensten dan verwacht in dit vroege stadium waarin WAP nu zit.

    De verbindingssnelheid valt mee.

    Koen

  • Elisa

    Ook ik heb een s35i aangeschaft. En heb een account bij UUNET, en een abonnement bij Ben. Ik heb bij Ben een aanvraag gedaan voor dataverkeer. Maar UUNET ondersteunt geen Wap. Hoe verder?